Verzend- en retourbeleid
Verzend- en Retourbeleid CELÉZ Jewellery
Verzending
-
Verzendkosten
De verzendkosten worden duidelijk vermeld tijdens het bestelproces en zijn afhankelijk van het afleveradres en het gekozen verzendtype.
-
Verzendmethoden en levertijd
Bestellingen worden verzonden via betrouwbare bezorgdiensten.
De verwachte levertijd is ongeveer 6-10 werkdagen na ontvangst van de betaling, tenzij anders vermeld.
Deze levertijd is een indicatie en kan variëren door omstandigheden buiten onze controle.
Bij vertraging wordt de klant zo snel mogelijk geïnformeerd.
Indien de bestelling niet binnen 30 dagen geleverd kan worden, heeft de klant het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.
-
Verzendadres
De klant is verantwoordelijk voor het juist en volledig invullen van het afleveradres.
Foutieve of onvolledige adresgegevens kunnen leiden tot vertraging of niet-bezorging. De kosten van hernieuwde verzending zijn dan voor rekening van de klant.
-
Verzendbevestiging en tracking
Na verzending ontvangt de klant een bevestiging met een trackingnummer zodat de bestelling gevolgd kan worden.
Retourneren en Herroepingsrecht
-
Herroepingsrecht
Als consument heb je het recht om de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te annuleren (herroepingsrecht).
De herroepingstermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, moet je dit binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar maken via bijvoorbeeld het modelformulier of een e-mail aan info@celez-jewellery.nl.
-
Retourprocedure
Na het kenbaar maken van herroeping heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Het product dient onbeschadigd, compleet en bij voorkeur in de originele verpakking te worden geretourneerd.
Retourkosten zijn in principe voor rekening van de klant, tenzij anders aangegeven (bijvoorbeeld bij een foutieve levering).
Bewaar altijd een bewijs van verzending als bewijs dat je het product hebt teruggestuurd.
-
Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht geldt niet voor producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn, die snel kunnen bederven, of die vanwege hygiëne redenen verzegeld zijn en waarvan de verzegeling is verbroken.
Dit wordt duidelijk aangegeven bij de betreffende producten.
-
Terugbetaling
Na ontvangst en controle van het geretourneerde product betalen wij het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen.
De terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee is betaald, tenzij anders overeengekomen.
-
Defecte of verkeerde producten
Mocht je een defect of verkeerd product ontvangen, neem dan binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice.
Wij zorgen voor kosteloze vervanging of reparatie van het product.
Klantenservice
Voor vragen over verzending, retourzendingen of andere zaken kun je contact opnemen met onze klantenservice:
E-mail: info@celez-jewellery.nl